Peste 547.000 de persoane au aflat despre Pactele de Integritate, în luna iunie, prin intermediul campaniei de informare derulate în mediul online.
Principalul obiectiv al campaniei este acela de a face cunoscute Pactele de Integritate ca instrumente de combatere a corupţiei şi fraudelor în cadrul achiziţilor publice, care oferă beneficii atât autorităţilor contractante cât și operatorilor economici. Pactele funcţionează ca protector pentru aceştia, prin implicarea monitorului extern, de regulă din societatea civilă, care se asigură că Pactele sunt respectate, iar proiectele de investiţii îndeplines toate normele de transparenţă, etică şi eficienţă.
Campania online se derulează în perioada iunie – septembrie 2021, prin difuzarea a două spoturi video animate de aprox. 30 secunde (spot 1: Pactele de Integritate şi spot 2: Monitorul extern), precum şi a unui set de materiale conexe (bannere online) în vederea atingerii obiectivului general, în rândul a 1.535.000 persoane din grupul ţintă (unici atinşi prin campania online).
Cele două spoturi animate au înregistrat peste 72.000 de vizualizări în luna iunie și 156.206 de afișări, având o rată de vizualizare de 46.53%, ceea ce înseamnă că publicul țintă a avut un grad ridicat de interes pentru mesajul transmis. Spotul “Monitorul extern - Pacte de Integritate” a avut o rată de vizualizare mai mare, și anume de 48.79%.